JAK ZAMAWIAĆ - CZYLI PORADNIK "JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE"

1. WYBIERAMY INTERESUJĄCY NAS PRODUKT

W tym celu możemy korzystać z:

A) wyszukiwarki produktów wpisując interesujące nas hasło np: „tabliczki” następnie klikamy enter i otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania.


szukaj produktu

B) menu produktów znajdującego się w górnej częsci strony sklepu. Każda kategoria główna zawiera podkategorie ułożone tematycznie. Dzięki czemu możemy dotrzeć do poszukiwanego produktu. np.: klikamy w kategorię: „dyplomy, podziękowania, certyfikaty” i wybieramy podkategorię „dyplomy ze szkła” otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania. Klikając bezpośrednio w kategorie główną np: „dyplomy, podziękowania, certyfikaty” wyświetlimy produkty dostępne we wszystkich podkategoriach.

menu

 

2. OPIS I INFORMACJE O PRODUKCIE

A) widok i opis skrócony
- (przykład na fotografii poniżej) klikając na fotografie produktu lub nazwę produktu (pod zdjęciem) przenosimy się do strony produktu na której możemy zapoznać się ze szczegółowym opisem produktu (kolor, wymiary, grubość, waga, termin realizacji, itp.).

produkt

B) klikając w przycisk "DO KOSZYKA"
możemy dodać produkt bezpośrednio do koszyka pod warunkiem, że produkt nie posiada atrybutów, czyli opcji wyboru cech produktu np. wymiaru, koloru, etui na produkt, itp. Jeżeli natomiast produkt posiada wybór cech, wyświetli sie kompunkat:

wybierz atrybuty
który posiada przycisk "PRZEJDŹ DO KARTY PRODUKTU"
klikamy w ten przycisk i przenosimy się automatycznie do strony produktu, tutaj należy zaznaczyć
opcje dotyczące cech produktu np. wymiaru, koloru, etui na produkt, itp. przy tych opcjach zaznaczamy checkbox lub wpisujemy treść w okienko tekstowe zgodnie z opisem produktu (atrybuty opisane są poniżej w punkcie C).


C) widok i opis szczegółowy
- (przykład na fotografii poniżej) w lewej części znajdują się fotografie produktu (GALERIA) oraz opis produktu,
natomiast w prawej części znajdują się: nazwa produktu, cena lub przedziały cen określone dla poszczególnych nakładów, następnie przycisk atrybuty, cena i koszyk, kody rabatowe:


strona produktu



GALERIA - znajdziemy tu od kilku do kilkunastu fotografii prezentowanego produktu.

OPIS PRODUKTU - znajdziemy tu wszelkie informacje opisujące produkt: kolor, waga, kształt, zastosowanie, grubość, wymiar, itp.

CENA i PRZYCISK DODAJ DO KOSZYKA - znajdziemy tu cenę jednostkową produktu lub cenę podaną wg przedziałów ilościowych (na zasadzie: im większy nakład - tym taniej) oraz przycisk DODAJ DO KOSZYKA, po kliknięciu którego produkt dodajemy do koszyka zakupowego.


ATRYBUTY - znajdziemy tu dodatkowe opcje dostępne w produktach dla których klient może określić dodatki np.: wybór koloru produktu, wybór opcjonalnego etui, wybór dystansów do szyldów, itp.

atrybuty


3. DODAJEMY TOWAR DO KOSZYKA

Poniżej ceny, znajduje się okienko z cyfrą 1 w którym podajemy zamawianą ilość sztuk. Następnie klikamy w przycisk „dodaj do koszyka” należy jednak pamiętać o wybraniu wcześniej atrybutów - jeżeli dla wybranego towaru opcje atrybutów są dostępne.


cena

4. PRZECHODZIMY DO KOSZYKA

Po kliknięciu w przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" - zostanie wyświetlone okienko potwierdzające dodanie produktu oraz przyciski wyboru "PRZEJDŹ DO KOSZYKA" lub "KONTYNUUJ ZAKUPY". Na tym etapie możemy przejść do finalizacji zakupu lub zdecydować się na dodanie do koszyka innych produktów:

do koszyka


- Aby wybrać kolejny produkt należy nacisnąć przycisk "KONTYNUUJ ZAKUPY" oraz postępować zgodnie z opisem zawartym w punkcie 1.

- Aby przejść do finalizacji zakupu należy kliknąć w przycisk „PRZEJDŹ DO KOSZYKA".



5. W KOSZYKU

Znajdziemy tu dodany przez nas towar – ilość sztuk, cenę oraz sumę wszystkich produktów dodanych do koszyka. Okienko ilość sztuk pozwala na zmianę zamawianej ilości (zwiększyć lub zmniejszyć) po modyfikacji ilości towarów klikamy w przycisk „PRZELICZ KOSZYK”.

 koszyk



W koszyku znajdują się również następujące przyciski:

- ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE – przycisk który przenosi nas do etapu w którym wybieramy sposób dostawy.

- PRZELICZ KOSZYKpo modyfikacji ilości sztuk poszczególnych towarów klikamy w ten przycisk.

- OPRÓŻNIJ KOSZYK – przycisk pozwala usunąć wszystkie towary z koszyka.

- DRUKUJ ZAWARTOŚĆ KOSZYKA – przycisk który pozwala wydrukować listę towarów dodanych do koszyka.

- KONTYNUUJ ZAKUPY – przycisk który przenosi nas na główną stronę sklepu.


OKIENKO WPROWADŹ KOD RABATOWY - służy do wpisania kodów promocyjnych dzięki którym niektóre towary możemy kupić jeszcze taniej.


Kody można uzyskać:
a)
sprawdzając dział aktualne promocje
b) po dokonaniu pierwszego zakupu wraz z dostawą towaru
otrzymujemy również kupon z kodem rabatowym na zakup dowolnego produktu w promocyjnej cenie. Kupon można zrealizować podczas kolejnego zakupu w naszym sklepie.
c) zapisując się do newslettera
d) otrzymując kod rabatowy z newsletterem.

 

6. SKŁADAMY ZAMÓWIENIE

Klikamy w przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” - dalej postępujemy wg kolejnych kroków:

A) Wybieramy formę przesyłki lub odbiór osobisty:



formy przesyłki

B) Wybieramy formę płatności:

- przelew dowolny, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Dane do przelewu zostaną wyświetlone w podsumowaniu, które pojawi się po kliknięciu w przycisk "Kupuję i płacę". Przelew wykonujemy bezpośrednio ze swojego banku w dowolnej chwili. Potwierdzenie zamówienia wraz z proformą zostanie wysłane automatycznie na Państwa e-mail.

- płatność za pośrednictwem PayU, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do wyboru kanału płatności czyli wybieramy z listy bank z którego będziemy wykonywać płatność. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Kupuję i płacę".

- płatność za pośrednictwem DotPay, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do wyboru kanału płatności czyli wybieramy z listy bank z którego będziemy wykonywać płatność. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Kupuję i płacę".

- płatność za pośrednictwem PayPal, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Kupuję i płacę".


płatności


Po wybraniu płatności PayU lub DotPay wyświetli się lista z której wybierzemy kanał płatności:

kanał płatności


C) Wybieramy dokument sprzedaży:

- paragon
- faktura VAT


dokument sprzedaży


D) Uzupełniamy formularz z danymi zamawiającego:

- jeżeli wybraliśmy Paragon - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.
- jeżeli wybraliśmy Fakturę VAT - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.

dane zamawiajacego



UWAGA: Warto podać numer telefonu komórkowego w formularzu ponieważ po akceptacji zamówienia przez sklep możemy otrzymać SMS potwierdzający przyjęcie zamówienia. Kolejny SMS może przyjść z chwilą wyjścia przesyłki lub wcześniej jeżeli kontakt SMS będzie potrzebny do przypomnienia o braku płatności.


E) Dostawa towaru pod inny adres:
Istnieje możliwość dostawy towaru pod inny adres, różniący się od adresu zamawiającego. Wystarczy zaznaczyć opcję: Wysyłka zamówienia pod inny adres. Po wyborze tej opcji podajemy kolejno: nazwę odbiorcy, ulicę, kod pocztowy, miejscowość.

inny adres dostawy

F) Okno „TWOJE UWAGI”
Możemy wpisać tu wszelkie dodatkowe informacje dotyczące realizacji usługi grawerowania np.: tekst dedykacji, numerację breloków lub tabliczek, itp.

Jak również pominąć uzupełnienie tego okna i dopiero po złożeniu zamówienia wysłać do nas wszystkie dodatkowe informacje na adres e-mail: sklep@grawernia.pl

Twoje uwagi

G) Małe okienko załącznika:
Tutaj można wskazać plik, który zostanie załączony do zamówienia np.: logo firmy, fotografia, grafika, którą chcemy wygrawerować. Należy jednak pamiętać o dostarczeniu takich materiałów których użycie nie narusza praw autorskich innych osób lub firm.
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku nie może przekroczyć: 10 MB

plik załącznika


H) Akceptacja regulaminu, polityki prywatności, obowiązku zapłaty, oraz opcjonalnie akceptacja otrzymywania newslettera:
W tym celu należy zapoznać się z regulaminem i polityką prywatności. W sytuacji akceptacji prosimy zaznaczyć checkboxy potwierdzające akceptację.




akceptacje




7. POTWIERŹ ZAKUP

Dotarliśmy do ostatniego etapu w którym należy kliknąć w przycisk „KUPIJĘ i PŁACĘ” kliknięcie w ten przycisk spowoduje przesłanie do nas zamówienia. Tym samym zamówienie zostanie złożone i otrzyma unikalny numer zamówienia.

potwierdź zakup
Jeżeli klikniemy w przycisk „KUPIJĘ I PŁACĘ”, a wcześniej wybraliśmy opcję płatności:

- przelew dowolny, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę podsumowującą nasze zamówienie, zostanie wystawiona automatycznie proforma która zostanie przesłana do Państwa na pocztę e-mail.

- płatność za pośrednictwem PayU, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayU, gdzie dokonamy płatności online.

- płatność za pośrednictwem DotPay, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę DotPay, gdzie dokonamy płatności online.

- płatność za pośrednictwem PayPal, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayPal, gdzie dokonamy płatności online.




8. AKCEPTACJA ZAMÓWINIA PRZEZ SKLEP GRAWERNIA.PL

Każde złożone zamówienie zostaje potwierdzone:

- wiadomością e-mail

- wiadomością SMS pod warunkiem podania podczas składania zamówienia numeru telefonu komórkowego.


Na tym etapie Państwa zamówienie zostaje zakolejkowane do realizacji. Jeżeli wybrany towar wymaga przesłania projektu do akceptacji przed produkcją, to prosimy spodziewać się (do kilku dni) projektów (pdf), które dostarczymy na pocztę e-mail podaną podczas składania zamówienia.

Jeżeli Państwa zamówienie jest bardzo pilne to prosimy poinformować nas telefonicznie podając numer zamówienia. Postaramy się wykonać zamówienie w możliwe jak najkrótszym terminie.



Wszystkie dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie i Polityce Prywatności.