KONTAKT

Wzory i szablony
Kroje pism
Ozdoby graficzne
Wzory tabliczek na drzwi
Wzory identyfikatorów
Wzory na kieliszki
Wzory gwoździ sztandarowych
Wzory pieczątek COLOP
Wzornik materiałów grawerskich
Katalog breloków
Katalog szyldów
Katalog dyplomów
Instrukcja montażu szyldów
Poradnik: Jak wykonać odbicie stempla w laku
Wytyczne graficzne dla agencji
  • Waluta

infolinia: 801 090 121, tel. 18 521 13 50, kom. 888 900 001 e-mail: sklep@grawernia.pl

Często zadawane pytania





1. Czy płatności muszę dokonać przed wykonaniem usługi grawerowania i wycinania laserem???


Tak, ze względu na to że przedmioty zamawiane wykonywane są "pod klienta", czyli zawierają personalizację, logo, firmy lub inne dane które dedykowane są konkretnemu odbiorcy. Technika grawerowania laserem jest procesem nieodwracalnym, dlatego nie ma możliwości usunięcia graweru (tekstu, loga, dedykacji) i tym samym odzyskania wygrawerowanego przedmiotu do ponownej sprzedaży.


2. Czy przed złożeniem zamówienia mogę otrzymać projekty?

i tu nasuwa się pytanie... czy klient traktuje nas poważnie? bo czy idąc do restauracji możemy "załapać się" na darmową degustację dowolnych potraw z karty menu??? Raczej nie... Ponieważ każda praca wymaga odpowiednich nakładów, zaangażowania, przygotowania, wiedzy i czasu realizacji. Szanując pracę i fachowość naszego zespołu grafików postanowiliśmy wiele lat temu zaprzestać przesyłania projektów i wizualizacji dla klientów którzy "chcą jedynie degustować". Jedną z przyczyn było wykorzystywanie naszej firmy przez niektóre agencje reklamy jako darmowego studia projektowego. Dlatego złożone zamówienie jest dla nas gwarancją, że mamy do czynienia z poważnym klientem któremu automatycznie oferujemy wsparcie zespołu grafików podczas projektowania, do momentu, aż ostateczny projekt zostanie zaakceptowany w 100 procentach. Innymi słowy nie nakładamy limitów na ilość korekt projektów ponieważ dla nas liczy się zadowolony klient! Projektujemy do momentu 100 procentowego zadowolenia :)


2. Jak mogę dokonać płatności???

a) Polecamy PayU lub PayPal lub Sofort Banking - zintegrowane ze sklepem systemy płatności online - płatności można dokonać zaraz po złożeniu zamówienia wybierając jeden z nich. Informacje na temat działania systemów płatności dostępne są po kliknięciu w ikony z logo PayU, PayPal, Sofort Banking lub odwiedzając strony www systemów płatności online.

lub

b) Przelew dowolny wpłacając należność na nasze konto firmowe przekazem pocztowym lub przelewem bezpośrednio ze swojego banku wpisując TYTUŁEM: numer zamówienia który podajemy:
- zaraz po dokonaniu zakupu
- w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia
- w ewidencji zamówień po zalogowaniu się do sklepu.

Nasze dane dla płatności typu "przelew dowolny"
P.P.U.H. "NOWPOL II"
33-300 Nowy Sącz, ul. Grodzka 24
Nasze konto: mBank 49 1140 2004 0000 3302 5451 4821


3. Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak, wysyłamy produkty do wielu krajów Europy jak również USA. Nasz sklep posiada w górnym menu możliwość przełączenia na trzy waluty: ZŁOTÓWKI, EURO, DOLARY co pozwoli Państwu na uzyskanie automatycznego przeliczenia wartości produktów do wybranej waluty. Przed zakupem warto się z nami skontaktować, aby ustalić koszty dostawy, które kształtują się w zależności od odległości kraju do jakiego mamy wysłać paczkę.


4. Jak mogę dokonać płatności będąc za granicą?

Polecamy dwa sposoby płatności:

a) FAKTURA PROFORMA (przelew dowolny): klient składa zamówienie online wybierając kraj dostawy. Po złożeniu zamówienia i zaakceptowaniu go przez naszego konsultanta, wysyłamy na Państwa e-mail proformę (PDF). Taką proformę należy opłacić z dowolnego banku w swoim kraju. Po zaksięgowaniu przelewu (1-2 dni) ruszamy z realizacją zamówienia.

b) PŁATNOŚCI ONLINE (płatność PAYPAL): klient składa zamówienie online wybierając kraj dostawy. Następnie po przez zintegrowany ze sklepem system płatności PAYPAL dokonuje płatności.


5. W jaki sposób mogę przesłać treść i logo, które chcę umieścić na wybranym przedmiocie???

Prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@grawernia.pl
treść, logo, tekst, dedykację do wygrawerowania, itp.
Podając w tytule numer zamówienia.



6. Mam własny projekt w jakim formacie muszę zapisać plik z projektem???

a) jeżeli skład wykonany został w programie obsługującym projektowanie wektorowe: Adobe Ilustrator, Corel, Freehand, Auto Cad, itp. Musimy zamienić wszystkie fonty (czcionki) na krzywe
i zapisać projekt do dowolnego pliku z rozszerzeniem: (.ai) lub (.cdr) lub (.fh) lub (.eps)
c) nie przyjmujemy projektów (.doc) jedynie jako nośnik treści, która będzie formatowana przez naszą firmę po otrzymaniu pliku (.doc) przesyłamy projekt do akceptacji (.pdf).
d) przyjmujemy również pliki z rozszerzeniami: (.tif), (.jpg), (.bmp),
skala 1:1, rozdzielczość 500 dpi



7. Jakie powinny być parametry fotografii/loga/grafiki do grawerowania???

a) przyjmujemy pliki z rozszerzeniami: (.tif), (.jpg), (.bmp),
b) skala 1:1, minimalna rozdzielczość 200 dpi
c) najlepszy grawer fotografii możemy uzyskać z jasnego zdjęcia.



8. Nie znam się na parametrach technicznych posiadanych przeze mnie fotografii
Czy mogę przesłać fotografię do oceny - czy spełnia w/w parametry???

Tak, można nawet przesłać kilka sztuk wybierzemy najlepszą fotografię.



9. Nie mam skanera ani aparatu cyfrowego natomiast posiadam fotografię wywołaną na papierze fotograficznym którą chcę przeznaczyć do grawerowania ? czy mogę przesłać fotografię pocztą???

Tak, proszę przesłać fotografię na nasz adres. Po wykonaniu usługi odeślemy fotografię wraz z zakupionym towarem.
Proszę pamiętać aby fotografia była wyraźna (ostra) i jasna.


Nasz adres:
GRAWERNIA.PL
ul. Grodzka 15b pawilon 47
33-300 NOWY SĄCZ

INFOLINIA: 801 090 121
tel. 18 521-13-50
tel. 18 521-14-51
tel./fax 18 440-70-21



10. Czy mogę obawiać się o uszkodzenie trofeów szklanych podczas transportu?

Wszystkie towary wykonane ze szkła pakujemy ze szczególną starannością w folię bąbelkową oraz owijamy papierami zabezpieczającymi przemieszczaniu się w paczce następnie pudełko oklejamy taśmami z napisem OSTROŻNIE SZKŁO. Często pakujemy "pudełko w pudełku" dla dodatkowej amortyzacji podczas upadku. Dlatego minimalizujemy prawdopodobieństwo uszkodzenia towarów szklanych wysyłanych przez naszą firmę. Dostawę towarów szklanych realizujemy kurierem DPD lub UPS ze względu na możliwość sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera i ewentualnego spisania protokołu uszkodzenia, który jest podstawą do zgłoszenia reklamacji. W razie uszkodzenia towarów szklanych podczas transportu należy spisać protokół szkody, który posiada przy sobie kurier oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Jedna kopia protokołu zostaje u Odbiorcy, a druga jest przekazywana przez kuriera do biura firmy spedycyjnej (DPD lub UPS). Kolejnym krokiem jest przesłanie kopii protokołu szkody oraz informacji dotyczącej numeru zamówienia i opisu uszkodzenia na ades: sklep@grawernia.pl lub fax 184407021. Reklamacje dotyczące uszkodzeń spowodowanych przez firmy spedycyjne rozpatrywane są do 7 dni od otrzymania zgłoszenia przez Klienta. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie fotografii lub zwrot uszkodzonego towaru. Zawsze staramy się, aby nowa paczka z towarem dotarła do Państwa na czas, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że zamawiane przedmioty z reguły są prezentami związanymi z datą wręczenia.



11. Czy sklep stosuje jakieś zabezpieczenia przed nieuprawnionym przechwyceniem danych klientów?

Tak, nasz sklep posiada Certyfikat RapidSSL który zapewnia szyfrowanie połączenia przeglądarki z naszym sklepem www.grawernia.pl. Jest gwarancją wysokiego bezpieczeństwa Państwa danych osobowych jak i numerów kart, które dzięki połączeniu szyfrowanemu przesyłane są w bezpieczny sposób. Tym samym nie zostaną przechwycone przez osoby nieuprawnione do ich odczytu. Z chwilą zalogowania się do panelu klienta (TWOJE KONTO) lub dodania towaru do koszyka uruchamia się automatycznie szyfrowane połączenie, które potwierdza literka "s" występująca w "https". Połączenie szyfrowane jest również potwierdzeniem autentyczności naszego sklepu. Szyfrowanie połączenia jest niezbędnym zabezpieczeniem przed nieautoryzowanym przechwyceniem danych osobowych wpisywanych przez internautów dokonujących zakupy w sklepie internetowym.


12. Na certyfikatach muszą znaleźć się loga które raczej nie zostały przewidziane pod grawerowanie ponieważ zawierają gradienty, (prawie zdjęcia na nich są). Jak można rozwiązać ten problem?

Wszystkie loga z gradientami możemy wygrawerować laserem ponieważ sprzęt którym dysponujemy graweruje nawet fotografie. Posiadamy specjalistyczne oprogramowanie, które pozwala przygotować w odpowiedni sposób grafikę z gradientami tak, aby wszystkie przejścia tonalne i detale były odpowiednio wygrawerowane i czytelne.


13. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Polecamy realizację zakupu na trzy sposoby:
- bezpośrednio przez sklep (online) dodając towar do koszyka i wypełniając formularz dostawy. Polecamy jako najlepszy i najszybszy sposób realizacji zamówień.
- wysyłając zamówienie na e-mail: sklep@grawernia.pl
- wysyłając zamówienie na fax: 18 521 12 12

UWAGA: Aby uniknąć ewentualnych pomyłek w treści nie przyjmujemy zamówień (dyktowanych) przez telefon.


14. Jestem niepełnoletnia czy mogę założyć konto na waszym serwisie?

Nasz sklep internetowy nie nakłada ograniczeń dokonywania zakupów przez osoby niepełnoletnie. Jednakże podczas składania zamówienia i wykonywania płatności bardzo prosimy o obecność prawnego opiekuna, który pomoże właściwie wypełnić wszystkie rubryki formularza oraz zaakceptuje regulamin sklepu.



  • DOM i WNĘTRZE
  • PRODUKTY GRATISOWE
  • WYPRZEDAŻE KOŃCÓWKI KOLEKCJI
  • ZAPALNICZKI i PAPIEROŚNICE
  • DYPLOMY, PODZIĘKOWANIA, CERTYFIKATY
  • TROFEA, NAGRODY, WYRÓŻNIENIA
  • CHRZEST, KOMUNIA, ŚLUB
  • FOTOGRAFIA GRAWEROWANA
  • BRELOKI HOTELOWE i REKLAMOWE
  • SZYLDY, TABLICZKI, WIZYTÓWKI, IDENTYFIKATORY
  • TABLICZKI i PANELE DO MASZYN i URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
  • TABLICZKI WEDŁUG WYMIARÓW
  • REFERENTKI, MATRYCE, STEMPLE
  • GRAWEROWANIE BIŻUTERII
  • GWOŹDZIE SZTANDAROWE
  • PINSY
  • METKI METALOWE
  • PARKER
  • WATERMAN
  • ART. PIŚMIENNICZE
  • ART. REKLAMOWE i GADŻETY
  • DREWNIANE
  • STOJAKI AKRYLOWE
  • SZKŁO
  • SZTUĆCE
  • WYCINANIE LASEREM
  • GRAWEROWANIE, ZNAKOWANIE PRZEDMIOTÓW
  • MUZYCZNE PREZENTY
  • PIECZĄTKI, STEMPLE, DATOWNIKI
  • OFERTY SPECJALNE
  • Często zadawane pytania





    1. Czy płatności muszę dokonać przed wykonaniem usługi grawerowania i wycinania laserem???


    Tak, ze względu na to że przedmioty zamawiane wykonywane są "pod klienta", czyli zawierają personalizację, logo, firmy lub inne dane które dedykowane są konkretnemu odbiorcy. Technika grawerowania laserem jest procesem nieodwracalnym, dlatego nie ma możliwości usunięcia graweru (tekstu, loga, dedykacji) i tym samym odzyskania wygrawerowanego przedmiotu do ponownej sprzedaży.


    2. Czy przed złożeniem zamówienia mogę otrzymać projekty?

    i tu nasuwa się pytanie... czy klient traktuje nas poważnie? bo czy idąc do restauracji możemy "załapać się" na darmową degustację dowolnych potraw z karty menu??? Raczej nie... Ponieważ każda praca wymaga odpowiednich nakładów, zaangażowania, przygotowania, wiedzy i czasu realizacji. Szanując pracę i fachowość naszego zespołu grafików postanowiliśmy wiele lat temu zaprzestać przesyłania projektów i wizualizacji dla klientów którzy "chcą jedynie degustować". Jedną z przyczyn było wykorzystywanie naszej firmy przez niektóre agencje reklamy jako darmowego studia projektowego. Dlatego złożone zamówienie jest dla nas gwarancją, że mamy do czynienia z poważnym klientem któremu automatycznie oferujemy wsparcie zespołu grafików podczas projektowania, do momentu, aż ostateczny projekt zostanie zaakceptowany w 100 procentach. Innymi słowy nie nakładamy limitów na ilość korekt projektów ponieważ dla nas liczy się zadowolony klient! Projektujemy do momentu 100 procentowego zadowolenia :)


    2. Jak mogę dokonać płatności???

    a) Polecamy PayU lub PayPal lub Sofort Banking - zintegrowane ze sklepem systemy płatności online - płatności można dokonać zaraz po złożeniu zamówienia wybierając jeden z nich. Informacje na temat działania systemów płatności dostępne są po kliknięciu w ikony z logo PayU, PayPal, Sofort Banking lub odwiedzając strony www systemów płatności online.

    lub

    b) Przelew dowolny wpłacając należność na nasze konto firmowe przekazem pocztowym lub przelewem bezpośrednio ze swojego banku wpisując TYTUŁEM: numer zamówienia który podajemy:
    - zaraz po dokonaniu zakupu
    - w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia
    - w ewidencji zamówień po zalogowaniu się do sklepu.

    Nasze dane dla płatności typu "przelew dowolny"
    P.P.U.H. "NOWPOL II"
    33-300 Nowy Sącz, ul. Grodzka 24
    Nasze konto: mBank 49 1140 2004 0000 3302 5451 4821


    3. Czy wysyłacie produkty za granicę?

    Tak, wysyłamy produkty do wielu krajów Europy jak również USA. Nasz sklep posiada w górnym menu możliwość przełączenia na trzy waluty: ZŁOTÓWKI, EURO, DOLARY co pozwoli Państwu na uzyskanie automatycznego przeliczenia wartości produktów do wybranej waluty. Przed zakupem warto się z nami skontaktować, aby ustalić koszty dostawy, które kształtują się w zależności od odległości kraju do jakiego mamy wysłać paczkę.


    4. Jak mogę dokonać płatności będąc za granicą?

    Polecamy dwa sposoby płatności:

    a) FAKTURA PROFORMA (przelew dowolny): klient składa zamówienie online wybierając kraj dostawy. Po złożeniu zamówienia i zaakceptowaniu go przez naszego konsultanta, wysyłamy na Państwa e-mail proformę (PDF). Taką proformę należy opłacić z dowolnego banku w swoim kraju. Po zaksięgowaniu przelewu (1-2 dni) ruszamy z realizacją zamówienia.

    b) PŁATNOŚCI ONLINE (płatność PAYPAL): klient składa zamówienie online wybierając kraj dostawy. Następnie po przez zintegrowany ze sklepem system płatności PAYPAL dokonuje płatności.


    5. W jaki sposób mogę przesłać treść i logo, które chcę umieścić na wybranym przedmiocie???

    Prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@grawernia.pl
    treść, logo, tekst, dedykację do wygrawerowania, itp.
    Podając w tytule numer zamówienia.



    6. Mam własny projekt w jakim formacie muszę zapisać plik z projektem???

    a) jeżeli skład wykonany został w programie obsługującym projektowanie wektorowe: Adobe Ilustrator, Corel, Freehand, Auto Cad, itp. Musimy zamienić wszystkie fonty (czcionki) na krzywe
    i zapisać projekt do dowolnego pliku z rozszerzeniem: (.ai) lub (.cdr) lub (.fh) lub (.eps)
    c) nie przyjmujemy projektów (.doc) jedynie jako nośnik treści, która będzie formatowana przez naszą firmę po otrzymaniu pliku (.doc) przesyłamy projekt do akceptacji (.pdf).
    d) przyjmujemy również pliki z rozszerzeniami: (.tif), (.jpg), (.bmp),
    skala 1:1, rozdzielczość 500 dpi



    7. Jakie powinny być parametry fotografii/loga/grafiki do grawerowania???

    a) przyjmujemy pliki z rozszerzeniami: (.tif), (.jpg), (.bmp),
    b) skala 1:1, minimalna rozdzielczość 200 dpi
    c) najlepszy grawer fotografii możemy uzyskać z jasnego zdjęcia.



    8. Nie znam się na parametrach technicznych posiadanych przeze mnie fotografii
    Czy mogę przesłać fotografię do oceny - czy spełnia w/w parametry???

    Tak, można nawet przesłać kilka sztuk wybierzemy najlepszą fotografię.



    9. Nie mam skanera ani aparatu cyfrowego natomiast posiadam fotografię wywołaną na papierze fotograficznym którą chcę przeznaczyć do grawerowania ? czy mogę przesłać fotografię pocztą???

    Tak, proszę przesłać fotografię na nasz adres. Po wykonaniu usługi odeślemy fotografię wraz z zakupionym towarem.
    Proszę pamiętać aby fotografia była wyraźna (ostra) i jasna.


    Nasz adres:
    GRAWERNIA.PL
    ul. Grodzka 15b pawilon 47
    33-300 NOWY SĄCZ

    INFOLINIA: 801 090 121
    tel. 18 521-13-50
    tel. 18 521-14-51
    tel./fax 18 440-70-21



    10. Czy mogę obawiać się o uszkodzenie trofeów szklanych podczas transportu?

    Wszystkie towary wykonane ze szkła pakujemy ze szczególną starannością w folię bąbelkową oraz owijamy papierami zabezpieczającymi przemieszczaniu się w paczce następnie pudełko oklejamy taśmami z napisem OSTROŻNIE SZKŁO. Często pakujemy "pudełko w pudełku" dla dodatkowej amortyzacji podczas upadku. Dlatego minimalizujemy prawdopodobieństwo uszkodzenia towarów szklanych wysyłanych przez naszą firmę. Dostawę towarów szklanych realizujemy kurierem DPD lub UPS ze względu na możliwość sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera i ewentualnego spisania protokołu uszkodzenia, który jest podstawą do zgłoszenia reklamacji. W razie uszkodzenia towarów szklanych podczas transportu należy spisać protokół szkody, który posiada przy sobie kurier oraz poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Jedna kopia protokołu zostaje u Odbiorcy, a druga jest przekazywana przez kuriera do biura firmy spedycyjnej (DPD lub UPS). Kolejnym krokiem jest przesłanie kopii protokołu szkody oraz informacji dotyczącej numeru zamówienia i opisu uszkodzenia na ades: sklep@grawernia.pl lub fax 184407021. Reklamacje dotyczące uszkodzeń spowodowanych przez firmy spedycyjne rozpatrywane są do 7 dni od otrzymania zgłoszenia przez Klienta. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie fotografii lub zwrot uszkodzonego towaru. Zawsze staramy się, aby nowa paczka z towarem dotarła do Państwa na czas, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że zamawiane przedmioty z reguły są prezentami związanymi z datą wręczenia.



    11. Czy sklep stosuje jakieś zabezpieczenia przed nieuprawnionym przechwyceniem danych klientów?

    Tak, nasz sklep posiada Certyfikat RapidSSL który zapewnia szyfrowanie połączenia przeglądarki z naszym sklepem www.grawernia.pl. Jest gwarancją wysokiego bezpieczeństwa Państwa danych osobowych jak i numerów kart, które dzięki połączeniu szyfrowanemu przesyłane są w bezpieczny sposób. Tym samym nie zostaną przechwycone przez osoby nieuprawnione do ich odczytu. Z chwilą zalogowania się do panelu klienta (TWOJE KONTO) lub dodania towaru do koszyka uruchamia się automatycznie szyfrowane połączenie, które potwierdza literka "s" występująca w "https". Połączenie szyfrowane jest również potwierdzeniem autentyczności naszego sklepu. Szyfrowanie połączenia jest niezbędnym zabezpieczeniem przed nieautoryzowanym przechwyceniem danych osobowych wpisywanych przez internautów dokonujących zakupy w sklepie internetowym.


    12. Na certyfikatach muszą znaleźć się loga które raczej nie zostały przewidziane pod grawerowanie ponieważ zawierają gradienty, (prawie zdjęcia na nich są). Jak można rozwiązać ten problem?

    Wszystkie loga z gradientami możemy wygrawerować laserem ponieważ sprzęt którym dysponujemy graweruje nawet fotografie. Posiadamy specjalistyczne oprogramowanie, które pozwala przygotować w odpowiedni sposób grafikę z gradientami tak, aby wszystkie przejścia tonalne i detale były odpowiednio wygrawerowane i czytelne.


    13. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

    Polecamy realizację zakupu na trzy sposoby:
    - bezpośrednio przez sklep (online) dodając towar do koszyka i wypełniając formularz dostawy. Polecamy jako najlepszy i najszybszy sposób realizacji zamówień.
    - wysyłając zamówienie na e-mail: sklep@grawernia.pl
    - wysyłając zamówienie na fax: 18 521 12 12

    UWAGA: Aby uniknąć ewentualnych pomyłek w treści nie przyjmujemy zamówień (dyktowanych) przez telefon.


    14. Jestem niepełnoletnia czy mogę założyć konto na waszym serwisie?

    Nasz sklep internetowy nie nakłada ograniczeń dokonywania zakupów przez osoby niepełnoletnie. Jednakże podczas składania zamówienia i wykonywania płatności bardzo prosimy o obecność prawnego opiekuna, który pomoże właściwie wypełnić wszystkie rubryki formularza oraz zaakceptuje regulamin sklepu.