KONTAKT

Wzory i szablony
Kroje pism
Ozdoby graficzne
Wzory tabliczek na drzwi
Wzory identyfikatorów
Wzory na kieliszki
Wzory gwoździ sztandarowych
Wzory pieczątek COLOP
Wzornik materiałów grawerskich
Katalog breloków
Katalog szyldów
Katalog dyplomów
Instrukcja montażu szyldów
Poradnik: Jak wykonać odbicie stempla w laku
Wytyczne graficzne dla agencji
  • Waluta

infolinia: 801 090 121, tel. 18 521 13 50, kom. 888 900 001 e-mail: sklep@grawernia.pl

JAK ZAMAWIAĆ - CZYLI PORADNIK "JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE"

1. WYBIERAMY INTERESUJĄCY NAS PRODUKT

W tym celu możemy korzystać z:

- wyszukiwarki produktów wpisując interesujące nas hasło np: „tabliczki” następnie klikamy enter i otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania.


szukaj produktu

- menu produktów znajdującego się w lewej kolumnie sklepu. Każda kategoria główna zawiera podkategorie ułożone tematycznie. Dzięki czemu możemy dotrzeć do poszukiwanego produktu. np.: klikamy w kategorię: „dyplomy, podziękowania, certyfikaty” i wybieramy podkategorię „dyplomy ze szkła” otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania.

menu

 

2. OPIS I INFORMACJE O PRODUKCIE

A) widok i opis skrócony
- (przykład na fotografii poniżej) klikając na fotografie produktu lub nazwę produktu (pod zdjęciem) lub przycisk "czytaj więcej" przenosimy się do szczegółowego opisu i dodatkowych informacji o produkcje (wymiary, grubość, waga, termin realizacji, itp.)

produkt


B) widok i opis szczegółowy
- (przykład na fotografii poniżej) w lewej części znajdują się fotografie produktu (GALERIA), natomiast w prawej części znajduje się opis produktu, pod nim: atrybuty, cena i koszyk, kody rabatowe:


strona produktu

OPIS PRODUKTU - znajdziemy tu wszelkie informacje opisujące produkt: kolor, waga, kształt, zastosowanie, grubość, wymiar, itp.

GALERIA - znajdziemy tu od kilku do kilkunastu fotografii prezentowanego produktu.


CENA i KOSZYK - znajdziemy tu cenę jednostkową produktu lub cenę podaną wg przedziałów ilościowych (na zasadzie: im większy nakład - tym taniej) oraz przycisk KOSZYK, po kliknięciu którego dodajemy towar do koszyka.


ATRYBUTY - znajdziemy tu dodatkowe opcje dostępne w produktach dla których klient może określić dodatki np.: wybór koloru produktu, wybór opcjonalnego etui, wybór dystansów do szyldów, itp.

atrybuty


3. DODAJEMY TOWAR DO KOSZYKA

Poniżej opisu towaru, obok ceny, znajduje się okienko „szt.” w którym podajemy zamawianą ilość sztuk. Następnie klikamy w ikonkę podpisaną „koszyk” Należy jednak pamiętać o wybraniu wcześniej atrybutów - jeżeli dla wybranego towaru opcje atrybutów są dostępne.


cena
Klikamy w ikonkę „koszyk”
produkt automatycznie zostaje umieszczony w koszyku co potwierdza nam granatowy pasek wysuwający się z górnej krawędzi okna sklepu. Na tym etapie możemy przejść do finalizacji zakupu lub zdecydować się na dodanie do koszyka innych produktów.


- Aby wybrać kolejny produkt należy postępować zgodnie z opisem zawartym w punkcie 1.

- Aby przejść do finalizacji zakupu należy kliknąć w ikonę koszyka znajdującą się na granatowej belce, która pokaże się w górnej części sklepu z informacją: „Produktów w koszyku: 1” z chwilą kliknięcia w koszyk (umiejscowiony na stronie produktu).

 


4. PRZECHODZIMY DO KOSZYKA

Po dodaniu towaru do koszyka klikamy w ikonę koszyka znajdującą się na granatowej belce, co pozwoli nam automatyczne przejść do koszyka.

belka



5. W KOSZYKU

Znajdziemy tu dodany przez nas towar – ilość sztuk, cenę oraz sumę wszystkich produktów dodanych do koszyka. Okienko ilość sztuk pozwala na zmianę zamawianej ilości (zwiększyć lub zmniejszyć) po modyfikacji ilości towarów klikamy w przycisk „PRZELICZ KOSZYK”.

 koszyk



W koszyku znajdują się również następujące przyciski:

- ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE – przycisk który przenosi nas do etapu w którym wybieramy sposób dostawy.

- PRZELICZ KOSZYKpo modyfikacji ilości sztuk poszczególnych towarów klikamy w ten przycisk.

- KONTYNUUJ ZAKUPY – przycisk który przenosi nas na główną stronę sklepu.

- OPRÓŻNIJ KOSZYK – przycisk pozwala usunąć wszystkie towary z koszyka.

- DRUKUJ ZAWARTOŚĆ KOSZYKA – przycisk który pozwala wydrukować listę towarów dodanych do koszyka.


OKIENKO KODY RABATOWE, BONY - służą do wpisania kodów promocyjnych dzięki którym niektóre towary możemy kupić jeszcze taniej.


Kody można uzyskać:
a)
sprawdzając dział aktualne promocje
b) po dokonaniu pierwszego zakupu wraz z dostawą towaru
otrzymujemy również kupon z kodem rabatowym na zakup dowolnego produktu w promocyjnej cenie. Kupon można zrealizować podczas kolejnego zakupu w naszym sklepie.
c) zapisując się do newslettera
d) otrzymując kod rabatowy z newsletterem.

 

6. SKŁADAMY ZAMÓWIENIE

Klikamy w przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” który zaznaczony jest na ciemny kolor w koszyku - dalej postępujemy wg kolejnych kroków:

A) wybieramy formę przesyłki:

- kurier DPD lub UPS,
- Poczta Polska,
- Paczkomat
- Odbiór osobisty
- FULL SPEED

formy przesyłki

B) wybieramy formę płatności:

- przelew dowolny, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Dane do przelewu zostaną wyświetlone w podsumowaniu, które pojawi się po kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup". Przelew wykonujemy bezpośrednio ze swojego banku w dowolnej chwili. Potwierdzenie zamówienia wraz z proformą zostanie wysłane automatycznie na Państwa e-mail.

- płatność za pośrednictwem PayU, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do wyboru kanału płatności czyli wybieramy z listy bank z którego będziemy wykonywać płatność. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".

- płatność za pośrednictwem Sofort Banking, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".

- płatność za pośrednictwem PayPal, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".


płatności


C) wybieramy dokument sprzedaży:

- paragon
- faktura VAT

dokument sprzedaży


D) Uzupełniamy formularz z danymi do wysyłki:

- jeżeli wybraliśmy Paragon - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.
- jeżeli wybraliśmy Fakturę VAT - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.

formularz

UWAGA: Warto podać numer telefonu komórkowego w formularzu ponieważ po akceptacji zamówienia przez sklep możemy otrzymać SMS potwierdzający przyjęcie zamówienia. Kolejny SMS może przyjść z chwilą wyjścia przesyłki lub wcześniej jeżeli kontakt SMS będzie potrzebny do przypomnienia o braku płatności.


E) Dostawa towaru pod inny adres:
Istnieje możliwość dostawy towaru pod inny adres, różniący się od adresu zamawiającego. Wystarczy zaznaczyć opcję: Wysyłka zamówienia pod inny adres. Po wyborze tej opcji podajemy kolejno: nazwę odbiorcy, ulicę, kod pocztowy, miejscowość.

inny adres dostawy

F) okno „TWOJE UWAGI”
Możemy wpisać tu wszelkie dodatkowe informacje dotyczące realizacji usługi grawerowania np.: tekst dedykacji, numerację breloków lub tabliczek, itp.

Jak również pominąć uzupełnienie tego okna i dopiero po złożeniu zamówienia wysłać do nas wszystkie dodatkowe informacje na adres e-mail: sklep@grawernia.pl

Twoje uwagi

G) małe okienko załącznika:
Tutaj można wskazać plik, który zostanie załączony do zamówienia np.: logo firmy, fotografia, grafika, którą chcemy wygrawerować. Należy jednak pamiętać o dostarczeniu takich materiałów których użycie nie narusza praw autorskich innych osób lub firm.
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku nie może przekroczyć: 8 MB

plik załącznika


H) akceptacja regulaminu:
W tym celu należy zapoznać się z regulaminem. W sytuacji akceptacji regulaminu prosimy zaznaczyć checkbox potwierdzający akceptację.


I) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
W sytuacji Państwa zgody prosimy zaznaczyć checkbox potwierdzający akceptację.


akceptacje


UWAGA: Akceptacja kroków zawartych w punktach „H” oraz „I” wymagana jest do złożenia zamówienia.


7. POTWIERŹ ZAKUP

Dotarliśmy do ostatniego etapu w którym należy kliknąć w przycisk „Potwierdź zakup” kliknięcie w ten przycisk spowoduje przesłanie do nas zamówienia. Tym samym zamówienie zostanie złożone i otrzyma unikalny numer zamówienia.

potwierdź zakup
Jeżeli klikniemy w przycisk „potwierdź zakup”, a wcześniej wybraliśmy opcję płatności:

- przelew dowolny, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę podsumowującą nasze zamówienie, zostanie wystawiona automatycznie proforma która zostanie przesłana do Państwa na pocztę e-mail.

- płatność za pośrednictwem PayU, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayU, gdzie dokonamy płatności online.

- płatność za pośrednictwem PayPal, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayPal, gdzie dokonamy płatności online.




8. AKCEPTACJA ZAMÓWINIA PRZEZ SKLEP GRAWERNIA.PL

Każde złożone zamówienie zostaje potwierdzone:

- wiadomością e-mail

- wiadomością SMS pod warunkiem podania podczas składania zamówienia numeru telefonu komórkowego.


Na tym etapie Państwa zamówienie zostaje zakolejkowane do realizacji. Jeżeli wybrany towar wymaga przesłania projektu do akceptacji przed produkcją, to prosimy spodziewać się (do kilku dni) projektów (pdf), które dostarczymy na pocztę e-mail podaną podczas składania zamówienia.

Jeżeli Państwa zamówienie jest bardzo pilne to prosimy poinformować nas telefonicznie podając numer zamówienia. Postaramy się wykonać zamówienie w możliwe jak najkrótszym terminie.



Wszystkie dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie i Polityce Prywatności.

 

 

 

 

  • DOM i WNĘTRZE
  • PRODUKTY GRATISOWE
  • WYPRZEDAŻE KOŃCÓWKI KOLEKCJI
  • ZAPALNICZKI i PAPIEROŚNICE
  • DYPLOMY, PODZIĘKOWANIA, CERTYFIKATY
  • TROFEA, NAGRODY, WYRÓŻNIENIA
  • CHRZEST, KOMUNIA, ŚLUB
  • FOTOGRAFIA GRAWEROWANA
  • BRELOKI HOTELOWE i REKLAMOWE
  • SZYLDY, TABLICZKI, WIZYTÓWKI, IDENTYFIKATORY
  • TABLICZKI i PANELE DO MASZYN i URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
  • TABLICZKI WEDŁUG WYMIARÓW
  • REFERENTKI, MATRYCE, STEMPLE
  • GRAWEROWANIE BIŻUTERII
  • GWOŹDZIE SZTANDAROWE
  • PINSY
  • METKI METALOWE
  • PARKER
  • WATERMAN
  • ART. PIŚMIENNICZE
  • ART. REKLAMOWE i GADŻETY
  • DREWNIANE
  • STOJAKI AKRYLOWE
  • SZKŁO
  • SZTUĆCE
  • WYCINANIE LASEREM
  • GRAWEROWANIE, ZNAKOWANIE PRZEDMIOTÓW
  • MUZYCZNE PREZENTY
  • PIECZĄTKI, STEMPLE, DATOWNIKI
  • OFERTY SPECJALNE
  • JAK ZAMAWIAĆ - CZYLI PORADNIK "JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE"

    1. WYBIERAMY INTERESUJĄCY NAS PRODUKT

    W tym celu możemy korzystać z:

    - wyszukiwarki produktów wpisując interesujące nas hasło np: „tabliczki” następnie klikamy enter i otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania.


    szukaj produktu

    - menu produktów znajdującego się w lewej kolumnie sklepu. Każda kategoria główna zawiera podkategorie ułożone tematycznie. Dzięki czemu możemy dotrzeć do poszukiwanego produktu. np.: klikamy w kategorię: „dyplomy, podziękowania, certyfikaty” i wybieramy podkategorię „dyplomy ze szkła” otrzymujemy wyselekcjonowane towary spełniające kryterium wyszukiwania.

    menu

     

    2. OPIS I INFORMACJE O PRODUKCIE

    A) widok i opis skrócony
    - (przykład na fotografii poniżej) klikając na fotografie produktu lub nazwę produktu (pod zdjęciem) lub przycisk "czytaj więcej" przenosimy się do szczegółowego opisu i dodatkowych informacji o produkcje (wymiary, grubość, waga, termin realizacji, itp.)

    produkt


    B) widok i opis szczegółowy
    - (przykład na fotografii poniżej) w lewej części znajdują się fotografie produktu (GALERIA), natomiast w prawej części znajduje się opis produktu, pod nim: atrybuty, cena i koszyk, kody rabatowe:


    strona produktu

    OPIS PRODUKTU - znajdziemy tu wszelkie informacje opisujące produkt: kolor, waga, kształt, zastosowanie, grubość, wymiar, itp.

    GALERIA - znajdziemy tu od kilku do kilkunastu fotografii prezentowanego produktu.


    CENA i KOSZYK - znajdziemy tu cenę jednostkową produktu lub cenę podaną wg przedziałów ilościowych (na zasadzie: im większy nakład - tym taniej) oraz przycisk KOSZYK, po kliknięciu którego dodajemy towar do koszyka.


    ATRYBUTY - znajdziemy tu dodatkowe opcje dostępne w produktach dla których klient może określić dodatki np.: wybór koloru produktu, wybór opcjonalnego etui, wybór dystansów do szyldów, itp.

    atrybuty


    3. DODAJEMY TOWAR DO KOSZYKA

    Poniżej opisu towaru, obok ceny, znajduje się okienko „szt.” w którym podajemy zamawianą ilość sztuk. Następnie klikamy w ikonkę podpisaną „koszyk” Należy jednak pamiętać o wybraniu wcześniej atrybutów - jeżeli dla wybranego towaru opcje atrybutów są dostępne.


    cena
    Klikamy w ikonkę „koszyk”
    produkt automatycznie zostaje umieszczony w koszyku co potwierdza nam granatowy pasek wysuwający się z górnej krawędzi okna sklepu. Na tym etapie możemy przejść do finalizacji zakupu lub zdecydować się na dodanie do koszyka innych produktów.


    - Aby wybrać kolejny produkt należy postępować zgodnie z opisem zawartym w punkcie 1.

    - Aby przejść do finalizacji zakupu należy kliknąć w ikonę koszyka znajdującą się na granatowej belce, która pokaże się w górnej części sklepu z informacją: „Produktów w koszyku: 1” z chwilą kliknięcia w koszyk (umiejscowiony na stronie produktu).

     


    4. PRZECHODZIMY DO KOSZYKA

    Po dodaniu towaru do koszyka klikamy w ikonę koszyka znajdującą się na granatowej belce, co pozwoli nam automatyczne przejść do koszyka.

    belka



    5. W KOSZYKU

    Znajdziemy tu dodany przez nas towar – ilość sztuk, cenę oraz sumę wszystkich produktów dodanych do koszyka. Okienko ilość sztuk pozwala na zmianę zamawianej ilości (zwiększyć lub zmniejszyć) po modyfikacji ilości towarów klikamy w przycisk „PRZELICZ KOSZYK”.

     koszyk



    W koszyku znajdują się również następujące przyciski:

    - ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE – przycisk który przenosi nas do etapu w którym wybieramy sposób dostawy.

    - PRZELICZ KOSZYKpo modyfikacji ilości sztuk poszczególnych towarów klikamy w ten przycisk.

    - KONTYNUUJ ZAKUPY – przycisk który przenosi nas na główną stronę sklepu.

    - OPRÓŻNIJ KOSZYK – przycisk pozwala usunąć wszystkie towary z koszyka.

    - DRUKUJ ZAWARTOŚĆ KOSZYKA – przycisk który pozwala wydrukować listę towarów dodanych do koszyka.


    OKIENKO KODY RABATOWE, BONY - służą do wpisania kodów promocyjnych dzięki którym niektóre towary możemy kupić jeszcze taniej.


    Kody można uzyskać:
    a)
    sprawdzając dział aktualne promocje
    b) po dokonaniu pierwszego zakupu wraz z dostawą towaru
    otrzymujemy również kupon z kodem rabatowym na zakup dowolnego produktu w promocyjnej cenie. Kupon można zrealizować podczas kolejnego zakupu w naszym sklepie.
    c) zapisując się do newslettera
    d) otrzymując kod rabatowy z newsletterem.

     

    6. SKŁADAMY ZAMÓWIENIE

    Klikamy w przycisk „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” który zaznaczony jest na ciemny kolor w koszyku - dalej postępujemy wg kolejnych kroków:

    A) wybieramy formę przesyłki:

    - kurier DPD lub UPS,
    - Poczta Polska,
    - Paczkomat
    - Odbiór osobisty
    - FULL SPEED

    formy przesyłki

    B) wybieramy formę płatności:

    - przelew dowolny, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Dane do przelewu zostaną wyświetlone w podsumowaniu, które pojawi się po kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup". Przelew wykonujemy bezpośrednio ze swojego banku w dowolnej chwili. Potwierdzenie zamówienia wraz z proformą zostanie wysłane automatycznie na Państwa e-mail.

    - płatność za pośrednictwem PayU, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do wyboru kanału płatności czyli wybieramy z listy bank z którego będziemy wykonywać płatność. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".

    - płatność za pośrednictwem Sofort Banking, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".

    - płatność za pośrednictwem PayPal, po wyborze tej formy płatności przechodzimy do uzupełniania formularza z danymi do wysyłki. Sama płatność będzie realizowana po wypełnieniu dalszej części formularza i kliknięciu w przycisk "Potwierdź zakup".


    płatności


    C) wybieramy dokument sprzedaży:

    - paragon
    - faktura VAT

    dokument sprzedaży


    D) Uzupełniamy formularz z danymi do wysyłki:

    - jeżeli wybraliśmy Paragon - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.
    - jeżeli wybraliśmy Fakturę VAT - wpisujemy kolejno: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, ulicę, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj, telefon, e-mail.

    formularz

    UWAGA: Warto podać numer telefonu komórkowego w formularzu ponieważ po akceptacji zamówienia przez sklep możemy otrzymać SMS potwierdzający przyjęcie zamówienia. Kolejny SMS może przyjść z chwilą wyjścia przesyłki lub wcześniej jeżeli kontakt SMS będzie potrzebny do przypomnienia o braku płatności.


    E) Dostawa towaru pod inny adres:
    Istnieje możliwość dostawy towaru pod inny adres, różniący się od adresu zamawiającego. Wystarczy zaznaczyć opcję: Wysyłka zamówienia pod inny adres. Po wyborze tej opcji podajemy kolejno: nazwę odbiorcy, ulicę, kod pocztowy, miejscowość.

    inny adres dostawy

    F) okno „TWOJE UWAGI”
    Możemy wpisać tu wszelkie dodatkowe informacje dotyczące realizacji usługi grawerowania np.: tekst dedykacji, numerację breloków lub tabliczek, itp.

    Jak również pominąć uzupełnienie tego okna i dopiero po złożeniu zamówienia wysłać do nas wszystkie dodatkowe informacje na adres e-mail: sklep@grawernia.pl

    Twoje uwagi

    G) małe okienko załącznika:
    Tutaj można wskazać plik, który zostanie załączony do zamówienia np.: logo firmy, fotografia, grafika, którą chcemy wygrawerować. Należy jednak pamiętać o dostarczeniu takich materiałów których użycie nie narusza praw autorskich innych osób lub firm.
    Maksymalny rozmiar przesłanego pliku nie może przekroczyć: 8 MB

    plik załącznika


    H) akceptacja regulaminu:
    W tym celu należy zapoznać się z regulaminem. W sytuacji akceptacji regulaminu prosimy zaznaczyć checkbox potwierdzający akceptację.


    I) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
    W sytuacji Państwa zgody prosimy zaznaczyć checkbox potwierdzający akceptację.


    akceptacje


    UWAGA: Akceptacja kroków zawartych w punktach „H” oraz „I” wymagana jest do złożenia zamówienia.


    7. POTWIERŹ ZAKUP

    Dotarliśmy do ostatniego etapu w którym należy kliknąć w przycisk „Potwierdź zakup” kliknięcie w ten przycisk spowoduje przesłanie do nas zamówienia. Tym samym zamówienie zostanie złożone i otrzyma unikalny numer zamówienia.

    potwierdź zakup
    Jeżeli klikniemy w przycisk „potwierdź zakup”, a wcześniej wybraliśmy opcję płatności:

    - przelew dowolny, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę podsumowującą nasze zamówienie, zostanie wystawiona automatycznie proforma która zostanie przesłana do Państwa na pocztę e-mail.

    - płatność za pośrednictwem PayU, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayU, gdzie dokonamy płatności online.

    - płatność za pośrednictwem PayPal, teraz zostaniemy przeniesieni na stronę PayPal, gdzie dokonamy płatności online.




    8. AKCEPTACJA ZAMÓWINIA PRZEZ SKLEP GRAWERNIA.PL

    Każde złożone zamówienie zostaje potwierdzone:

    - wiadomością e-mail

    - wiadomością SMS pod warunkiem podania podczas składania zamówienia numeru telefonu komórkowego.


    Na tym etapie Państwa zamówienie zostaje zakolejkowane do realizacji. Jeżeli wybrany towar wymaga przesłania projektu do akceptacji przed produkcją, to prosimy spodziewać się (do kilku dni) projektów (pdf), które dostarczymy na pocztę e-mail podaną podczas składania zamówienia.

    Jeżeli Państwa zamówienie jest bardzo pilne to prosimy poinformować nas telefonicznie podając numer zamówienia. Postaramy się wykonać zamówienie w możliwe jak najkrótszym terminie.



    Wszystkie dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie i Polityce Prywatności.